Blender 3D

Blender – wolne i otwarte oprogramowanie do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowych o niekonwencjonalnym interfejsie użytkownika. Umożliwia także tworzenie prezentacji interaktywnych (np. gier) na własnym silniku graficznym (istnieje osobny program pozwalający uruchamiać takie prezentacje).

Jego pierwotnym autorem jest przedsiębiorstwo NeoGeo, natomiast od 2002 jest rozwijany przez Blender Foundation. Od samego początku głównym programistą Blendera był Ton Roosendaal. Jest dostępny na różne platformy sprzętowe i programowe, m.in. Microsoft Windows, macOS i GNU/Linuksa, Solaris, IRIX, ZetaOS, MorphOS, AmigaOS 4 i Windows Mobile.

1
1 Blender 3D – instalacja i konfiguracja
2
2 Blender 3D – interfejs i nawigacja
3
3 Blender 3D – podstawy tworzenia i edycji obiektów 3D
4
4 Blender 3D – podstawy tworzenia materiałów
5
5 Blender 3D – importowanie tekstur oraz tworzenie siatki UV
6
6 Blender 3D – zastosowanie narzędzia „Texture paint”
7
7 Unreal Engine 4 – instalacja oraz podstawy obsługi
8
8 Tworzenie elementów świata gry cz.1 – modelowanie
9
9 Tworzenie elementów świata gry cz.2 – materiały i textury
10
10 Tworzenie elementów świata gry cz.3 – import modeli do świata gry
Zapisano się: 0 studentów
Wykłady: 10

Archwium

Godziny pracy:

Poniedziałek9:30 - 15.00
Wtorek9:30 - 15.00
Środa9:30 - 15.00
Czwartek9:30 - 15.00
Piątek9:30 - 15.00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte